Mijn lijst met blogs

zaterdag 7 september 2013

De BOM is klaar !



Vandaag was de open dag, wat was het druk! Heel leuk om jullie (die een beetje in de buurt wonen) te zien ! Meteen daarna ben ik nog even naar de culinaire markt geweest in ons dorpshuis en heb ik heerlijke verse appel en druivensapje gekocht en Italiaanse specialiteiten.

Vandaag net voor de open dag hing mijn bommetje "Au bord de la mer"of wanneer je een Nederlandse tekst wilt "Aan de kust" aan de muur. Volgende week kun je de quilt ook zien als je naar de tentoonstelling in Alkmaar gaat, want daar hangt die ook in mijn stand. Opgeven kan nog, voor info, klik hier

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is erg mooi
Dinsdag kan ik hem van dichtbij bekijken en dan over een paar weken......
Ik kan niet wachten
Groetjes Gea

Sis Voorn zei

Wat een leukerd !

Elly zei

Marijke wat is hij leuk geworden, kan niet wachten op het eerste pakketje.
Succes met de tentoonstelling.

Simone zei

Wat is je strandquilt leuk geworden! Veel succes in Alkmaar!