Mijn lijst met blogs

dinsdag 27 augustus 2013

Voorwerk voor de open dag en tentoonstelling




September wordt een drukke maand, met open dagen, de tentoonstelling en de start van het quiltseizoen. De cursussen zijn ingedeeld, en er komt een open dag op 7 september waar ook nog dames zich kunnen opgeven voor een basis/beginnerscursus en gevorderdencursus.

Voor de open dagen en tentoonstelling in Alkmaar heb ik al veel voorwerk gedaan. Vooral stof snijden, dat is erg arbeidsintensief. Voordeel is wel dat de stofbakken nu vol zijn maar ik wel mijn rollen stof weer in de kasten krijg ;-)

Zin om eens te kijken in mijn atelier? Op zaterdagmiddag 7 september heb ik weer een open dag, meer info, klik hier Ben je niet dan maar een ander moment in de buurt, maak dan een afspraak via de mail.




3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat ziet het er weer prachtig en verzorgd uit, Marijke!!!!!
Veel succes en geniet er van.
groetjes
Wietske

Unknown zei

oeps, 7 september is bij mij toch echt op een zaterdag.
Je hebt wel weer hele mooie stofjes

Atelier Hartendief zei

Heel goed Mupminoes! Meteen aangepast!
Marijke