Mijn lijst met blogs

maandag 12 augustus 2013

Toch al begonnen, ik kon het niet laten!



Het afgelopen weekend was ik bij mijn moeder, een beetje het vakantiegevoel, dus ik mocht van mijzelf een klein beetje beginnen aan mijn vakantieproject "Just Judie" ( hoe verzin ik een goed excuus ! )
Verslavend is het werken met malletjes en het is zo makkelijk mee te nemen!

Nu blijft het weer even liggen, hier zijn andere prioriteiten. Ik ga een start maken met het maken van de pakketjes voor de nieuwe BOM "aan de kust", daarvoor heb ik de stoffen binnen gekregen en dat is een hele klus! Eerst maar eens de werkbeschrijvingen uitwerken en de benodigde stoffen berekenen.

4 opmerkingen:

marga zei

Mooie kleurtjes voor de hexjes.
Moeilijk is het he om iets te laten liggen.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Oh, ik moet me zo inhouden om niet ook met hexjes te beginnen. Ik heb nog een paar dingen liggen, die toch eerst (VAN MIJZELF) verder moeten. En veel succes met het werk voor de nieuwe BOM. Groetjes Wilma

quiltingmieke zei

piep

mooi hoor je hexjes

knufje mieke

Saskia Smit zei

Mooie stofjes!