Mijn lijst met blogs

donderdag 19 juli 2012

Erfenisjes deel 2

Wat is fotograferen toch lastig! Ik heb nog maar een nieuwe foto gemaakt van mijn strijkboutje, de vorige was niet zo duidelijk. Mijn oma zou zeker zeggen waarom heb je hem niet even gepoetst, maar zo vind ik het leuker. Als je goed kijkt zie je het briefje waar ik het net over had erin liggen ;-)



Ook leuk om te weten, mijn oma heeft in 3 eeuwen geleefd, geboren in 1897 en overleden in 2000. Mijn jongste dochter is in 1997 geboren, we hebben nog een stukje film met de o jarige op schoot bij de 100 jarige!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig , en zo'm mooie herinnering aan je oma. Waardevol en het staat zo mooi bij elkaar .

Marloeskreatief zei

Heel erg leuk ,Marloeskreatief

Ellie zei

Dat is echt heel mooi! Zijn niet veel families waar dat is gebeurd.
Waardevolle herinnering.