Mijn lijst met blogs

zaterdag 9 juni 2012

Een zomerse middag hexagonnen vouwen



Op zaterdag 7 juli organiseer ik van 13 - 15 uur voor blogvolgsters een middag, met als thema gevouwen hexagonnen. Er zijn geen kosten aan verbonden, wel wil ik in verband met de beperkte ruimte weten wie er komen. Neem wat lapjes, kleine knoopjes en je schaar, naalden en garen mee, en je bent de hele middag zoet ;-)

Ben je geinteresseerd, geef je dan op door mij een email te sturen. Ben je geinteresseerd maar kun je deze dag niet, stuur mij dan ook een berichtje want bij voldoende belangstelling organiseer ik nog een middag.

5 opmerkingen:

janneke zei

dat ziet er leuk uit marijke, maar een beetje ver voor mij!!
gezellige middag
gr uit noorwegen

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hoi Marijke,

volgens mij krijg ik je nieuwsbrief (nog) niet, maar ik wil deze techniek o zo graag leren.
Ik heb al een paar vriendinnetjes gevraagd om ook mee te gaan, maar ik weet niet of zij jouw nieuwsbrief ontvangen. laat je weten wat de mogelijkheden zijn?
Mijn email is wietske.meinders@hotmail.com.

Ik ben nog maar een week aan het bloggen maar die van jou vind ik een van de mooisten en ik heb de kleuren een beetje als voorbeeld gebruikt. schitterend gewoon!

Ik hoor het wel

groetjes

Wietske

Anja.M zei

Wat leuk, dit heb ik nog nooit gezien.
Quilt groetjes Anja.

Anoniem zei

Heel erg jammer dat ik te ver weg woon. Maar als ik een keertje op het goede moment in de buurt ben, kom ik graag bij je in de leer.

katrien zei

Heel leuk,alleen jammer dat het zover is.