Mijn lijst met blogs

zondag 17 juni 2012

BOM in wording

Zo tussendoor pruts ik heel wat af aan mijn nieuwe BOM. Inmiddels heb ik al een nieuwe kleur besteld voor de sashings de kleur roze was te roze. Daarvoor heb ik nu een tint besteld die meer richting zalm gaat, dat past beter bij de blokken. Het eerste blok doet ook al niet meer mee, die vond ik van kleur niet mooi, ja een quilt in wording wordt regelmatig bijgesteld.


Er staan al heel wat deelneemsters op de lijst, ben je geïnteresseerd om mee te doen aan de BOM die in het najaar start, meld je dan hier aan. Het verplicht tot niets, beslissen doe je pas bij de start. Voor mij is het prettig al een beetje een indruk te krijgen van het aantal pakketjes dat ik moet maken. Wanneer je op de lijst staat krijg je als eerste de mogelijkheid om mee te doen.

Geen opmerkingen: