Mijn lijst met blogs

maandag 12 maart 2012

Open dag zaterdag 17 maart



Aanstaande zaterdag 17 maart organiseer ik in mijn atelier een open dag van 13-16 uur. Zin om langs te komen? Het is aan de van Wassenaerlaan 4 in Almen, tussen Lochem en Zutphen. Bus 54 stopt op steenworp afstand (vanaf het station Zutphen in 13 minuten, stap uit bij de benzinepomp).
Voor de tijden, kijk op www.ov9292.nl
In het atelier zijn stoffen van de rol te koop vanaf 10 cm hele breedte maar ook fat quarters, charmpacks en jellyrollen. Er zijn diverse borduur en quiltpakketten te koop waaronder het pakket van "Bless this home".
Ook quiltmaterialen zoals rolmessen, snijmatten, linialen, quiltgarens, naalden, tussenvulling... alles wat op mijn website (klik hier ) te zien is, is op voorraad.
Wanneer je tussenvulling wilt, wil je mij vooraf even doorgeven hoe groot het stuk moet zijn, dan leg ik het vooraf klaar. De rollen zijn namelijk onhandig groot en kunnen tijdens de open dag niet op maat worden afgesneden. De tussenvulling staat niet op de site, deze soorten zijn op voorraad:
Tussenvulling 80/20 katoen/polyester 240 breed, per meter
€ 12,50
Tuscany polyester batting 240 cm breed
€ 8,50
Tussenvulling fiberfill 150 breed
€ 6,50




Bij een besteding van minimaal 20 euro, mag je iets uitzoeken uit de 5 euro mand.

Kom zaterdag gezellig langs, de koffie staat klaar!

2 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

ziet er gezellig uit veel plezier,gr marloeskreatief

janneke zei

gezelige dag zaterdag
gr janneke