Mijn lijst met blogs

zaterdag 3 maart 2012

Lizzy en Lucas



Vorige week heb ik Lizzy gemaakt. Deze muis en de jongensversie ervan Lucas, komen uit het boek "Baby love" van Rinske Stevens. Alle stofjes die zijn gebruikt zijn van Maywood, de flanel en de bloemetjesstof. Nu ontbreekt mij het aan tijd, maar de jongensmuis met stoer broekje is ook erg leuk!
Naast deze patronen staan er nog veel meer patronen voor de babykamer in, ook een heel leuk babykamerquiltje.


Kijk voor dit babyboek of één van de 4 andere boeken op de website

5 opmerkingen:

marga zei

Och wat een lieverd.
Groeten
Marga

Ans zei

Ik heb ze bij het Quilterspalet allebei gezien, ik heb mij moeten inhouden om daar ook niet aan te beginnen. Groetjes, Ans

Guusje, zei

Wat een leukerd is dit geworden.

Unknown zei

Wat een snoepie!

Vrolijke groetjes Renée

Nanske zei

Schoon kind...
Spijtig genoeg heb ik hier geen kaas van gegeten...
Zie je? Weer een reden waarom ik dolgraag naar je lessen zou komen.
Was het niet dat je niet naast de deur woont,he ;-)
Echt mooikes...zou er direct een plaatsje voor vinden en ze een naam geven ;-)
Vele groetjes...