Mijn lijst met blogs

zaterdag 4 mei 2019

In je restjesmand op zoek naar....



Gisteren was ik een avondje uit (cadeautje van dochters naar de Lion King) en vanmorgen zag ik zoooveeel reacties via email en facebook, dat ik ook hier een berichtje plaats.
De Twinkle Twinkle challenge gaat bijna van start (half mei) en er zijn al een aantal dingen bekend. Welke soorten stofjes ervoor nodig zijn (ga maar zoeken bij je restjes) en je kunt je al inschrijven voor Klossie verwendagen.
Voor de Challenge
Zoek veel stofjes bij elkaar in 4 kleuren, ecru, lichtbruin, midden (grijs)blauw en donkerblauw. Natuurlijk kun je ook andere kleuren nemen maar deze heb ik gebruikt en zijn prachtig! (zie foto + donkerblauw). Minder kleuren is niet mooi, dan valt het patroon weg. Houd wel aan, 1 stapeltje licht, twee kleuren in het midden en 1 stapeltje donkere kleuren. Hoeveel je nodig hebt is lastig te zeggen, ik heb vier setjes met 10 stofjes van 15 x 55 cm gebruikt en aangevuld met veel restjes, dat is de charme van de quilt, heel veel verschillende stofjes gebruiken!
Half mei komt het patroon van deel 1 en de mallen op de website van het Klossie te staan. In Klossie 8 komt het hele patroon te staan. Er komen ook tekenmallen bij, die zijn in de maak.
De Klossiedagen in het Noorden worden bekend gemaakt als het definitief is, (is bijna rond)
Voor de dagen in Rijpwetering en Overloon kan al ingeschreven worden.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn, we gaan er weer een prachtig project van maken!
en voor meer info over de Klossiedagen en stoffensetjes, klik hier

Geen opmerkingen: