Mijn lijst met blogs

dinsdag 18 december 2018

Op zoek naar een gezellige Bee !


Hartendief knoopjes (klik)

In mijn nieuwe atelier moet nog iets meer de romantische sfeer komen. Ik ben al spulletjes aan het verzamelen en in het komende jaar kom ik daar zeker op terug!
Een beginnetje heb ik gemaakt met lieve knoopjes, mooi verpakte landelijke lapjes en borduurwerk in prachtige kleuren.

Maar nou nog wat.... Voor het Klossie zijn we nog op zoek naar een leuke quiltgroep. Quilt je samen met een leuk clubje dames en hebben jullie een leuk verhaal over je groep voor het Klossie, of hebben jullie iets leuks meegemaakt? Mail mij dan met je verhaal en stuur een paar leuke foto's mee, wie weet komt jullie Bee wel in de volgende Klossie! Je verhaal kun je hier heen sturen (klik) 


naar de stofjes en pakketjes, (klik)




Geen opmerkingen: