Mijn lijst met blogs

woensdag 13 juni 2018

De nieuwsbrief is uit!



De nieuwsbrief is uit en wanneer je in het bestand staat heb je die als het goed is gisteren ontvangen.

Wij krijgen weleens de klacht dat onze e-mails niet aankomen, vaak van Gmail adressen. Wij beantwoorden alle vragen, helaas belanden die soms in de spam (ongewenste e-mail) van je computer of tablet. Kijk daarom regelmatig in je spambox, zeker wanneer je een bestelling heb gedaan of een vraag hebt gesteld. Wie weet zit daar wat in van ons en vul je telefoonnummer erbij dan kan ik je bellen als mailen geen effect heeft.

Heb je nu de nieuwsbrief niet gekregen, kijk dan dus even in je spambox. Misschien sta je niet op de lijst, dan kun je je opgeven via een email (KLIK)

Omdat ik dol ben op charmpacks kon ik deze en nog een heleboel anderen niet laten liggen. bij de groothandel. Charmpacks, minicharms en jellyrollen, helemaal te gek!
Hier staan ze (KLIK)

Heb je er nog eentje liggen en weet je niet wat je ermee aan moet? Op donderdag 8 november organiseer ik weer een workshop Jellyrollquilt.
Meer info (KLIK)




Geen opmerkingen: