Mijn lijst met blogs

zaterdag 14 april 2018

Na volgende week de uitverkoop!



De voorkant van het atelier blijft hetzelfde, de nieuwbouw komt aan de achterkant. Ik ben al druk met de voorbereidingen bezig, na volgende week start de uitverkoop, er gaan heel veel stofjes in de uitverkoop want ik weet niet waar ik die tijdens de verbouwing moet laten.

Het atelier is niet zo groot, daarom mag je ook tussen 26 april en 5 mei op afspraak langskomen, buiten de onderstaande openingstijden. Dat kan wanneer de tijden je niet uitkomen maar ook wanneer je met je quiltgroepje wilt langskomen. Mail mij dan even voor een afspraak KLIK

Welke dagen zijn we open?
Donderdag 26 april
van 12 – 15 uur
Zaterdag 28 april
van 12 – 15 uur
Dinsdag 1 mei
van 12 – 15 uur
Woensdag 2 mei
van 12 – 15 uur
Donderdag 3 mei
van 12 – 15 uur

Geen opmerkingen: