Mijn lijst met blogs

maandag 13 februari 2017

Na de beurs



Dat was een leuke beurs! Leuk om velen van jullie te hebben gezien daar, misschien staan we er volgend jaar wel weer.

De klossie tijdschriften zijn heel goed verkocht, heb je het gemist, dan zijn ze verkrijgbaar via de website, klik hier
Er zijn er ook nog een aantal van deel 1 of 2 !

Er is ook veel vraag naar de patronen, op veler verzoek heb ik een workshop Huisje Boompje Beestje gepland op 8 april.
Inschrijven kan vanaf nu, klik  hier


3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Leuk voor je Marijke, dat de beurs jullie goed is bevallen. En ook ik heb Klossie deel 3 gekocht. Ik ben gek op hartjes, dus dit item viel bij mij zeer goed! Fijne dag!

Nanske zei

Hallo Marijke,

Zaterdag hebben mijn dochter en ik de sneeuw getrotseerd en zijn we naar de beurs gekomen.Het was zoals we hadden verwacht echt de moeite en we hebben ons enorm geamuseerd. Ik had me voorgenomen om het pakket van de prinses op de erwt mee te nemen + patroon en Klossie nr 3.Net voor sluitingstijd ben ik nog haastig langsgekomen om je nieuwste creatie in pakket met patroon ook mee te nemen.Dus ik heb alvast heel wat werk in het vooruitzicht...Wat heb je een mooie lieve dochter...en ze doet het heel goed...groetjes.

Dientje zei

Niet op de beurs geweest, wel genoten van de Klossie.
Groet,
Dini