Mijn lijst met blogs

zaterdag 12 maart 2016

Daar wordt ik blij van!


Wat een lekker zonnetje, heerlijk, de lente!
Straks ga ik weer een een balletje slaan, tennis blijft een leuk spelletje, zeker wanneer je het met leuke mensen speelt!


Naast de schaapjes


3 ei is een paasei!

En wat een lieve reacties hebben we op het Klossie gehad! Kaartjes, bloemen, en heel veel aardige  e-mails. Het was een hele klus, het bedenken, maken en versturen van het blad, we zijn nu een beetje door de drukte heen. 
Met het versturen van zoveel Klossies gaat er natuurlijk ook wel eens wat mis. Heb je een bestelling gedaan en nog niet ontvangen, mail mij dan, dan ga ik het voor je uitzoeken. Het heeft ons een beetje overvallen, het enthousiasme, blijkbaar slaat het aan.

De plannen voor het tweede deel dat in september uit komt zijn er al, volgende week hebben we weer een redactievergadering om afspraken te maken.


2 opmerkingen:

Dientje zei

Ik kan me voorstellen dat je overvallen bent door alles omtrent de Klossie. Het zag er geweldig uit. Maar behalve maken zit er nog meer bij en volgens mij kun je dat niet helemaal goed inschatten de 1e keer. Veel succes met de volgende.
Groeet,
Dientje

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Och het was toch zo leuk om de Klossies te verkopen, we zijn er voor de 2e keer helemaal doorheen, zelfs de inkijkexemplaren zijn weg.
Alles op!!!!
Groot enthousiasme, gegarandeerd succes Marijke!!!!
super en zeker voor herhaling vatbaar.
groetjes
Wietske