Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 juni 2015

Vandaag weer verder met de zomer



Vandaag ga ik weer verder met de zomerquilt. De quilt vordert en met de laatste vlinders hoef ik daarna alleen nog te borduren, dan is de top klaar. Ook heb ik al wat ideetjes om door te quilten, het is een heerlijk project om aan te werken.

Thuis is het heerlijk rustig, ik heb dit weekend helemaal niets. Oudste dochter studeert nog in Valencia en komt in het einde van deze maand weer thuis. Jongste zit in Albufeira met haar schoolvriendinnetjes, krijgt donderdag de uitslag. Manlief heeft gisteren jazz gespeeld en gaat zondag naar zijn eerste grote held, Paul mcCartney.

En vind ik dat erg??? Helemaal niet, ik ga lekker mijn eigen gang!


3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Nee wat is het soms lekker om het huis voor je zelf te hebben. Geniet ervan...

Dientje zei

Hopelijk kun je lekker in het zonnetje genieten van je aardbeitjes. Laat de zomer maar komen. Groet, Dientje.

Ineke zei

Kun je lekker je eigen gangetje gaan, soms is dat heerlijk hé?
Liefs, Ineke