Mijn lijst met blogs

woensdag 11 februari 2015

Oefenen met fotograferen




Nooit gedacht dat het zo leuk kon zijn, de eerste les heeft mij al heel wat foto wijsheid gebracht. Mijn toestel, daar moet ik nog wel aan wennen, soms weet ik niet hoe ik een bestaande stand moet veranderen. Wel vind ik de kwaliteit van de foto's veel mooier dan de foto's van mijn oude toestelletje. Straks hoop ik met de hond uitlaten een mooie foto in het dorp te maken, even afwachten of het licht goed is.
Vanmiddag komen er dames een workshop doen met high tea, kijken of ik daar ook leuke foto's van kan maken.

2 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Scherpe foto's Marijke! Tot vanmiddag! We hebben er zin in.

Dientje zei

Behalve het leren kennen van het toestel keer je ook anders kijken. Mooie foto's. Ben weg van de vlinders. Welk patroon is dit?
Groet,
Dientje