Mijn lijst met blogs

zaterdag 13 december 2014

Met de herfst bezig



De seizoenquilts schieten op. Nu ben ik met de herfst bezig, op de foto zien jullie een beginnetje. Op de foto zie ik al meteen, de deur moet in een ander stofje! Zo groeien de quiltjes naar het uiteindelijke resultaat, heel vaak pas ik de stofjes aan, maak ik de appliquaties in andere kleuren dan ik het eerst had bedacht.

Uiteindelijk wordt het een "Seizoenen BOM", vier afleveringen met lente, zomer, herfst en winter, zodat je in elk seizoen een ander,(passend) quiltje kunt ophangen. De quilts worden even groot, je kunt het nieuwe quiltje daardoor makkelijk vervangen.

Ben je geïnteresseerd in het eindresultaat, stuur mij dan een email. Wanneer je je dan echt voor de BOM kunt opgeven ( ws in januari) stuur ik je een berichtje.

Geen opmerkingen: