Mijn lijst met blogs

zaterdag 18 oktober 2014

Rook uit de naaimachine



Gisteren heb ik weer de workshop Jellyrolquilt gegeven. Het blijft een leuke en verrassende workshop, verrassend hoe verschillend de quilts worden, enkel omdat er een andere jellyrol is gebruikt.

Het is altijd een dagje hard werken, de naaimachientjes snorren er op los. Er was even lichte paniek toen een naaimachine het opgaf, er kwam rook uit, en dat stonk verschrikkelijk. Waarschijnlijk was de machine oververhit geraakt, niet fijn in een workshopruimte boven een kunstgalerie ;-)
Gelukkig kon ik mijn naaimachine ophalen, ik woon vlakbij de galerie, en kon de cursiste toch met de workshop verder gaan.

Vandaag ga ik inpakken voor dinsdag, dan sta ik met mijn winkeltje op de regiodag van het quiltersgilde in Bussum.

Voor jullie ook wat leuks, ik heb de SALE aangevuld, er zijn weer nieuwe lapjes bijgekomen in de categorie 10 euro per meter! klik hier

Geen opmerkingen: