Mijn lijst met blogs

maandag 21 juli 2014

Alsof je in de Provence bent!


Ja, het is warm geweest dit weekend en het ruikt hier heerlijk ;-) !
Voor de verrassingsworkshop die ik organiseer op 13 september voor het 5 jarig bestaan van atelier Hartendief, heb ik wat leuks gemaakt. Het fijne vertel ik niet, anders zou het geen verrassing meer zijn, maar het is erg leuk geworden, helemaal passend bij de zomerse warmte van gisteren en de Provençaalse sfeer.

Deze week maak ik pakketjes voor de workshop, leuke tasjes met inhoud. Iedereen die komt kan kiezen tussen het thema "la Provence" of  "kerst". Naast deze pakketjes ga je ook nog met een speciaal "Hartendief"stoffenpakketje naar huis en is er tijdens de workshop koffie, thee en wat lekkers.

Zin om dit feestje mee te vieren? Er is nog plaats!
Voor meer info, klik hier


Geen opmerkingen: