Mijn lijst met blogs

zaterdag 22 februari 2014

Prachtige stofjes




Een onuitgepakte doos met stoffen zorgt ervoor dat ik vandaag vroeg uit de veren ben. Ik vind het altijd zo spannend om te zien hoe ze in het echt zijn (even lapjes aaien ;-)

Ze staan in de kasten voor zover er nog plaats was en vooral de Lecien stoffen zijn schitterend!
De stoffen zijn natuurlijk van de rol vanaf 10 cm hele breedte te koop, voor de Lecien stoffen klik hier

Maar ik heb tijdelijk fat quarter setjes met korting. Alleen op dit blog en facebook in de aanbieding, niet via mijn webwinkel. Zes setjes, met verschillende ecrutjes, Lecien en Maywood stofjes
Eén setje met 3 fat quarters is 15 euro inclusief verzenden binnen Nederland, elk volgende setje wat je erbij neemt 12,50!
Bestellen kan alleen via een email, geef daarop aan welke setjes je wilt, de nummers staan links onder op de setjes. klik hier




Geen opmerkingen: