Mijn lijst met blogs

vrijdag 24 januari 2014

Je kunt nog meedoen!



Wanneer je in de maand januari via mijn nieuwe website bestelt voor minimaal 15 euro kun je zonder verdere verplichtingen meedoen  met een hele leuke loterij.  Deze loterij heb ik bedacht ter promotie van mijn nieuwe website. De hoofdprijs is een jellyrol naar keuze, de troostprijs een charmpakketje naar keuze !
Wil je de series zien waaruit je kunt kiezen, klik hier

Heb je al een keer meegedaan maar doe je nog een bestelling, dan doe je 2x mee!
Op 1 februari is de trekking, de uitslag komt op mijn blog, op facebook en natuurlijk krijgen de prijswinnaressen een berichtje voor het aangeven welke jellyrol of charmpakketje ze graag willen hebben.

Meer informatie is te lezen op de site bij laatste nieuws, klik hier

Kun je de website niet goed zien op je computer, dan wil ik het graag van je horen, in enkele gevallen staan de plaatjes op een verkeerde plaats, niet horizontaal bovenaan, maar verticaal.

Geen opmerkingen: