Mijn lijst met blogs

zondag 22 december 2013

Wat ik zoal doe in deze kerstvakantie ;-)


Gisteren heb ik een hele nuttige dag gehad, het was toch prutweer! Een deel van mijn Hartendief administratie is geautomatiseerd (dat heb je met een echtgenoot met een ICT bedrijf ;-) maar een deel moet ik nog aanvullen en controleren. Een hele klus, maar voor dit jaar is het nu bijna klaar! 

Vandaag wordt het ook genieten, om 10 uur ga ik mijn mijn lieve neef van 17 jaar (198 cm lang!) boodschappen doen voor het kerstdiner. Wij maken samen het hoofdgerecht voor de familie, we zijn met 15. Het wordt poulet chasseur, uit een boekje van de beroemde kok Paul Bocuse. Ik heb het al eerder gemaakt, ik weet dus dat het lekker is en het is makkelijk vooraf klaar te maken zodat het tijdens het diner het niet te bewerkelijk is.

En wat doe ik nog meer deze vakantie, juist BOM pakketjes maken!


Dit is het deel van de BOM dat in januari verstuurd wordt. Deze pakketjes liggen al klaar, in de eerste week van het nieuwe jaar verstuur ik ze. Wanneer je nog mee wilt doen kan dat, kijk voor info hier


En voor wie tot het nieuwe jaar bestelt is er een leuke actie, geen verzendkosten! 
Kijk hier



Geen opmerkingen: