Mijn lijst met blogs

donderdag 18 juli 2013

de Almense Hexagon




Op zaterdag 19 oktober 2013 wordt door Atelier Soed Idee (borduren) en Atelier Hartendief (patchwork en quilten) een creatieve middag georganiseerd. Het is van 13 – 17 uur in het dorpshuis “Ons Huis” aan de Dorpsstraat 37 in Almen. De toegang is gratis. Tijdens deze middag kun je meedoen aan een workshop (hieraan zijn wel kosten verbonden), maar ook de winkeltjes bezoeken waar borduurpakketjes, quiltstoffen en borduur en quiltmaterialen verkocht worden.

Tijdens de workshop, van 13.30 – 15.30 uur wordt er een speldenkussen gemaakt, aan de voorkant geborduurd en aan de achterkant met een gevouwen hexagon. Ook voor de inwendige mens wordt gezorgd met koffie, thee en een heerlijke Almense Bolus.
De kosten voor de workshop zijn 17,50, dat is inclusief het materiaalpakketje, koffie of thee en bolus. Reserveer vooraf, het aantal deelneemsters is beperkt.

Reserveren kan via de website van atelier Hartendief

De meest actuele activiteiten kun je ook via facebook volgen, klik hier



1 opmerking:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heel herkenbaar voor mij deze dubbele hexagonnen. Voor mij begon toen ongeveer de kennismaking met het quilten, bij jou op een prachtige zomerdag leerde ik deze leuke hexagonnen maken.
Nu zitten ze verwerkt in mijn dancing dollies.
Succes met deze leuke workshop, als ik tijd had was ik gekomen......
Heel veel groetjes
Wietske