Mijn lijst met blogs

dinsdag 26 februari 2013

Trunkshow voorbereiden en rommelen in mijn atelier


Het is altijd erg druk rondom de wintersportvakantie, alles weer opruimen, wassen en ook weer meteen aan het werk..... vandaag heb ik lekker niets! Het is thuis ook weer erg rustig, weer alleen met mijn man aan tafel, dat is wennen!

Onze oudste dochter is weer in Utrecht, bezig met haar studie en de jongste (15 jaar) is samen met een meisje uit haar klas op werkstage voor 11 dagen. Nou denk je, dat valt wel mee, maar omdat ze op tweetalig onderwijs zit is dat naar het buitenland, dat vind ik dan dus wat minder! Ze is gisteren op het vliegtuig richting Innsbruck gestapt en gaat in een wintersportplaatsje in Tirol twee dagen in een hotel stage lopen en 4 dagen bij een skischool. Ze heeft het dus goed geregeld, op zaterdag terug uit Zwitserland, de dinsdag erop in het vliegtuig naar Oostenrijk.

Vandaag ga ik in mijn atelier rommelen, er komen wat dames langs die komen winkelen op afspraak (kunnen jullie ook hoor), ik ga weer verder met mijn Suikerzoet-quiltje en ga de Trukshow van Supergoof voorbereiden. Er moet nog een programma naar de deelneemsters worden gestuurd, en de "stoffige verrassing" ga ik klaarmaken.

Jammer dat Supergoof stopt met de trunkshows, maar ik begrijp het wel, ze wil gewoon weer meer quilten!
Voor wie nog twijffelt om te komen op 6 april, twijfel niet te lang, het aantal plaatsen is beperkt.

3 opmerkingen:

marga zei

Je maakt het wel spannend maar ik kijk er wel naar uit hoor.
Groeten
Marga

AnitaS zei

Heerlijk zo'n rustig dagje en rommelen in je eigen atelier. Ja kleine meisjes worden groot he.

Monica zei

Even wennen als ze allemaal weg zijn, maar lekker wat rommelen en quilten is ook leuk. Succes met de voorbereiding voor de Trunkshow, is voor mij een beetje te ver weg om te komen :)