Mijn lijst met blogs

vrijdag 11 januari 2013

Oost west thuis best



Zo, eindelijk weer eens een blogje van mij. Het was een drukke week, ik heb drie dagen gewerkt en in twee dagen 4 quiltlessen gegeven. Maar wel heel gezellig en een actief begin van het nieuwe jaar. Vanmiddag was het in één van de groepen rustig en kon ik wat voorbereiden aan mijn nieuwe miniquiltje. Ik moest toch uitleggen hoe je werkt met flisofix, (letters in spiegelbeeld!) dat combineerde dus goed.

Dit keer eens geen Engels Home sweet Home maar gewoon Oost West Thuis Best. Zo is het toch, heerlijk  thuis aanrommelen dit weekend.


2 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Jaaaah, ik miste je al. Moest aan je denken omdat ik een paar ienimiene steekjes zetten niet kon laten. En wat is dan het makkelijkst om te doen???
Juist, een mandje.
Binnenkort een foto, ik maak eerst de 4e ook nog af.
Het blijft een feest om ze te maken

groetjes

Wietske

sharon's shabby creations zei

Jeetje zeg wat een mooie dingen maak jij zeg!! Ik ben al een poosje niet op je blog geweest maar je spulletjes en mooie quilts zijn helemaal amazing!!

Fijn weekend

Groetjes Sharon