Mijn lijst met blogs

dinsdag 25 september 2012

weer even tijd voor.....

Ja, vandaag wordt weer een quiltdag. Op maandag en dinsdag werk ik altijd en dan komt er niets van, vandaag is weer voor mijzelf! Ik heb nog veel quiltwerk te doen, mijn quilt van de BOM met mandjes is nog niet klaar. Ook heb ik nog een stellingkast voor het atelier gekocht, die ga ik ook in elkaar zetten. Wanneer ik er tevreden over ben laat ik er wel een fotootje van zien.


Gisteren heeft een tweede A3 zich gemeld als winnares van de loterij van vorige week, die stuur ik ook een panel met de ark van Noach op ;-)


1 opmerking:

Terray zei

Hoi Marijke,

Heerlijk zo aanrommel/quiltdagje.....Geniet ervan.
Wat een prachtige regelmatige quiltsteekjes maak jij. Ben nog volop aan het oefenen, maar die van mij zitten schots en scheef.....Maar ik zet door ;-)

Groetjes
Tertia