Mijn lijst met blogs

dinsdag 22 november 2011

Handige speldenring


Bij de opening van het atelier heb ik pakketjes uitgedeeld voor deze handige speldenring. Ooit heb ik zo'n ring gekregen bij een quiltbee, en ik gebruik hem altijd! Na eens goed te hebben gekeken hoe het in elkaar zat, heb ik daar pakketjes van gemaakt met materiaal en beschrijving. Van deze handige pakketjes heb ik er nog een flink aantal over, vandaar dat ik bij de komende open dagen (op zaterdagmiddag 26 en woensdagmiddag 30 november) deze leuke pakketjes uitdeel aan elke bezoekster van het atelier.
Voor routebeschrijving en openingstijden klik hier


4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke en erg handige ring, zo jammer dat ik niet kan komen.

Jeanneke zei

Lijkt me handig, zo'n ring! Wat jammer nou, dat ik in Dokkum woon en fietsen geen optie is :>(
Maar de post werkt gewoon hoor... ook hier; verzendkosten neem ik graag voor mijn rekening :>)
Wat zeur ik toch. Het is erg leuk van je, dat je die pakketjes uit gaat delen.
Ik hoop dat er veel mensen naar je open middagen komen!
Groetjes,

Jeanneke.

Terray zei

Wat grappig zo'n speldenring, die heb ik nog niet gezien....
Ik wil heel erg graag naar je demonstratie patchwork mallen komen alleen 28dec kan ik dus al niet en voor 4 januari moet ik even mijn werkrooster afwachten. Wanneer ik vrij ben kom ik! Maar dat laat ik je natuurlijk nog even definitief weten zodra ik meer weet.

Lieve Groetjes
Tertia

Unknown zei

Wat een handig spelden kussentje en mooi gemaakt. Kom zeker een keer naar Almen want ik heel benieuwd naar je atelier.

Vrolijke groetjes Renée