Mijn lijst met blogs

vrijdag 21 oktober 2011

Een berichtje tussendoor


De eerste twee dagen zijn heel gezellig geweest. Veel dorpsgenoten, cursisten en "bekenden"via internet zijn al langsgeweest. Lief, ook al jullie berichtjes, het voelt goed dat iedereen zo meeleeft.

Gisterochtend was het nog wel even hectisch. Je kent het wel, nog even snel een boodschap doen en.... toen hield 8 km verderop de auto ermee op. Zelfs mijn man die naar mij toe kwam durfde er niet meer mee te rijden, de geluiden die we hoorden waren iets te zorgelijk. Onze garagehouder heeft de auto opgehaald en gelukkig was het gewoon iets dat was losgetrild, de kap van de airco. Gelukkig makkelijk te repareren want we willen deze auto nog niet kwijt (heeft nog maar 330.000 km gereden ;-)

Zo ga ik een nieuwe poging wagen, er moet toch wat lekkers bij de koffie en thee!
Wanneer je van plan bent te komen, tot straks of volgende week, dan ga ik ook nog 3 dagen open.
Voor openingstijden zie de website

Geen opmerkingen: