Mijn lijst met blogs

zaterdag 6 augustus 2011

Creatieve markt in Almen

Wij hebben het geluk te wonen in Almen (tussen Lochem en Zutphen) in de Achterhoek. Almen is een dorp met een sfeervol dorpspleintje met school, de kerk en het dorpshuis. In de zomer is het er druk, vooral met toeristen die wandelen, fietsen en graag even rusten in de theetuin van de Hoofdige boer.
Het leuke aan Almen is dat het een heel actief dorp is, waar regelmatig wat georganiseerd wordt.


Op 20 augustus is er in het dorpshuis een creatieve markt. Op deze markt staan stands met oa  schilderkunst, fotografie, artikelen van wol of stof, patchwork, borduren en quilten, houten voorwerpen, poppen maken, beeldhouwen, jam maken, bijen houden, potten bakken, kaarten maken, sieraden maken,etc.

Op deze markt sta ik ook met Atelier Hartendief. Woon je dus in de buurt of ben je misschien in de buurt van Almen met vakantie, kom dan gerust langs. De markt is in het dorpshuis aan de dorpsstraat 37 in Almen, en is open van 14 - 17 uur. De toegang is gratis.
Zoek je iets speciaals, mail mij dan vooraf, dan zorg ik dat ik het bij mij heb.

Geen opmerkingen: