Mijn lijst met blogs

zondag 24 juli 2011

Vogeltjes of mandjes

Wat een weer, het blijft maar hetzelfde, echt binnen-zit-quilt weer! Nu mijn Bless this Home quilt klaar is ben ik weer plannen aan het maken voor het volgende blok van de maand project. Ik twijfel nog tussen romantische mandjes en iets met het voorjaar, zoals mijn vogeltjes quilt.




De bouw van het atelier ligt momenteel stil vanwege de bouwvakvakantie. De afgelopen week heb ik al wel meubels uitgezocht, het worden houten tafels en ivoor wit geschilderde kasten. 


1 opmerking:

Carine zei

Waow ben helemaal weg hoor van je stofjes en hartjes en quilten ! Ik doe dat samen met ons mama die eigenlijk al veel langer quilt. Nu heb ik de smaak ook te pakken (een beetje gedwongen door mijn gezondheid, ik werk niet meer door fibromyalgie) maar ik begin het wel heel tof te vinden. In september beginnen wij ook terug.

Bedankt voor je reactie op mijn blog en ik zal je ook volgen, blijkbaar alle twee nieuw in blogland van 2011 ;-)) echt leuk hoor.

Lieve groetjes
Carine