Mijn lijst met blogs

zaterdag 25 februari 2012

Terug van een weekje weg met een heleboel plannen!

We zijn weer terug van een weekje weg naar de sneeuw en ik heb een heleboel tijd gehad om van alles te verzinnen. Wat ik als eerste ga oppakken, en ik heb weer nieuwe ideetjes gekregen.
Eerst ga ik de de blok van de maand projecten afronden, en daarna ga ik verder met een nieuw project, met quilthuisjes voor miniquiltjes.



Het wordt niet dit huisje, de quilthuisjes die ik heb besteld zijn iets anders maar wel volgens dit idee. In de nok is een uitgezaagd hartje, en ze kunnen staan of hangen aan de muur. Ze worden uitgevoerd in vurenhout of in ivoor-wit geschildert hout. Aan een roetje kun je heel makkelijk de quiltjes verwisselen. Er komt voor elk seizoen een pakketje voor een miniquiltje bij.
Waarschijnlijk horen jullie hier over een maandje meer over, in april denk ik de quilthuisjes binnen te hebben.

In verband met het bestellen van nog meer huisjes (dat duurt een tijdje) kunnen jullie al wel aangeven of je  een optie op een huisje wilt. Je zit er niet aan vast, wanneer ik foto's kan laten zien en de uiteindelijke prijs kan bepalen hoef je pas te beslissen.
Voor interesse klik hier

1 opmerking:

Ineke zei

Hoi, ik heb 2x geklikt, maar er opent zich niets, of is dat niet de bedoeling? Ik heb wel interesse, maar dan in 1. Groetjes